WIE KAN MIJ HELPEN , coins niet zichtbaar TREZOR MODEL T

HOI

pas een trezor gekocht standaard wallet aangemaakt ada en xrp er op gezet en reef op het etherium netwerk gezet is naar mijn inzien allemaal goed gegaan was ook zichtbaar in het scherm
ook te zien in de etherscan dat het is goed gegaan het staat er nog steeds in ook.

een week later weer inloggen ( met pin ) om meer coins er op te zetten zie ik geen coins meer in het begin scherm. de trezor vraagt steeds om een geheime wallet aan te maken.
dit een keer gedaan ( staat niks op)
maar kan de eerder genoemde coins niet zien.

wie kan mij helpen ???

Hi @Geert,

you need to enter the same wallet as before to see your coins. Simply put, if you used a “standard” wallet before (without a passphrase) you need to enter a “standard” wallet again. If you used some passphrase before you need to enter exactly the same passphrase again to access the same “hidden” wallet:

bedankt ga het proberen

gr Geert

Geert, is jouw probleem opgelost?
had jij een wachtwoordzin gegeven aan die hidden wallet?
ik heb mogelijk onbewust een hidden wallet aangemaakt en moest eerder deze week de Suite App resetten. daarna was o.a. mijn account van Cardano verdwenen. Bij mij staat linksboven alleen maar staan Standard wallet en er is niets meer te zien van een hidden wallet. Ik weet ook niet wat te doen nu
groet Richard

Ik heb dit probleem nu ook. Geen assets te zien in mijn suite, maar wél in de suite op mijn iPhone. Hoe los ik dit op?

Ik vind het wel jammer dat veel mensen niet meer hier laten weten of en hoe ze dit probleem opgelost hebben.

Hoi, ik heb zojuist Chainlink verstuurd naar mijn Trezor Model T. Ze zijn wel aangekomen maar hij toont geen waarde in euro’s. Iemand een idee hoe dit kan?