Trezor ONE po aktualizaci firmwaru

Dobrý den, řeším problém s Trezor ONE, po aktualizaci firmwaru, kde jsem byl vyzván o odpojení a znovu připojení trezoru. tak opětovném připojení nejde TREZOR najít, respektive PC vůbec nepozná, že jsem Trezor připojil k PC. Zkoušel jsem toto i na různých (4ks) PC. Kabel funguje. Bridge jsem aktualizoval nový
Nevíte čím by to mohlo být? Objednal jsem už nový TREZOR ONE, seed mám, tak coiny nakopnu v jiném zařízení ??
Děkuji za odpověď

Dobrý den @Pavel_B,

Může se jednat o HW chybu. Není to časté, ale stát se to bohužel může. Prosím otevřete si ticket pomocí tlačítka “Need help?” v pravém dolním rohu na stránce Support | Trezor Knowledge Base.

Jeden z našich agentů Vám pomůže problém vyřešit, případně s Vámi zahájí reklamační proces.