Trezor nezobrazuje adresu peněženky

Dobry den. Když si chci poslat btc do peněženky tak mne trezor nechce zobrazit celou adresu.

Zelené tlačítko se změní na šedé a točí se u něj kolečko :frowning: Posílal jsem do stejné peněženky již 3x BTC a problém žádný nebyl. Napadá mně že jsem updatoval na verzi 23.11.5. tak jestli zo nesouvisí s touto aktualizací

Dobrý den @Tomas78,

Z Vašeho popisu to vypadá, že je problém se synchronizací mezi Trezor Suite a našimi backendy. Chápu správně, že ani BTC účet se nenačte (tudíž nevidíte svůj balance na tomto účtu?
Pokud ano, nejprve prosím vyzkoušejte vyresetovat aplikaci Trezor Suite. Vyresetovat ji můžete v “Nastavení” (ozubené kolo v pravé horní části Trezor Suite), v záložce “Obecné” stisknutím tlačítka “Vymazat úložiště”.

Pokud toto nepomůže a účty (a také BTC adresa) stále nepůjdou načíst, prosím zkuste aplikaci odinstalovat a znovu nainstalovat. Instalační soubor aktuální verze Trezor Suite je k dispozici zde: https://suite.trezor.io/

Vyzkoušejte také prosím, zda se podaří Vaše účty načíst ve webové verzi Trezor Suite. ​

Webová verze Trezor Suite je k dispozici zde: Trezor Suite

Pamatujte prosím, že pro správnou funkci webové verze je nutné mít nainstalován komunikační protokol Trezor Bridge. Jeho aktuální verzi můžete stáhnout zde: Trezor Suite
(webovou verzi doporučujeme používat v podporovaných prohlížečích - Chrome, Firefox)