Nefunguje obnova seedu

Koupil jsem Trezor One, po vytvoření PINu jsem si zapsal seed slova. Potom jsem zkusil přes “Zkontrolovat obnovovací seed” obnovu a nepovedlo se. Zkusil jsem několik pokusů se zadáváním přes zařízení i přes aplikaci ve windows a to jak zapisováním celých slov , tak i výběrem se seznamu. A stále nic. Tak jsem zkusil i tovární nastavení a nový seed a opět po pokusu o obnovování nic. Nevím jak dál, mám fw 1.11.2 a aplikaci 22.12.1. Už mám 3 seznamy seedů a ani jeden nefunguje pro obnovení. Nechci trezor používat dokud se mi to úspěšně nepovede. Díky za případné rady.

Dobrý deň, čo presne znamená “nefunguje”?

Pri tejto funkcii dostanete správu, že seed je buď správny alebo nesprávny.

mam stejny problem , pri kontrole seedu mi rika ze nesprávny , ikdys mam zapsano 2x vsech 24 slov a jsem si jistej ze jsou 100% v poradku

1 Like

tak mate nespravny seed. Skuste vytvorit novy.

Dobrá rada, ale seed jsem už vytvořil 3x nový, zapisovali jsme ho dva lidi a ani jeden mi nefunguje.
Co teď?

Dodávám, že slova máme pokaždé zapsané správně a dokonce i jejich správnost je zkontrolovaná ze seznamem 2048 slov.

tak si prosim otvorte ticket, a doodneme sa, asi by bolo fajn keby ste ho nam poslali na kontrolu: https://trezor.io/support

Ticket jsem už vytvořil (15926). Co se týká poslání na kontrolu, je nutné jej někam zaslat nebo se dá předat někde v Praze?

říká to “invalid seed” nebo “valid but not matching the device”?
(nevím jak jsou tyhle věci v české lokalizaci).

Pokud je “invalid seed”, tak možná zadáváte správná slova ve špatném pořadí.
Každopádně pokud to je ten problém, tak sem prosím jeden z těch neplatných seedů napište, ať se na něj můžeme podívat.

Pokud je to “not matching this device”, pak je to divné a může to být nějaký problém se zařízením.

Říká to invalid seed, který je určitě správně a bohužel už 3x nový. Zařízení jsem dnes odeslal na firmu s číslem ticketu.
Díky za pomoc.

1 Like

@Black Trezor prisiel, vyskúšal som 3x vytvoriť seed a vždy bol správny (seed is Valid and matching the device) takze všetko funguje správne, bohužiaľ ste vy 3x zadali nesprávny seed.

Skúsil som standard recovery aj advanced, s nainštalovaným FW aj komplet Factory reset, všetko funguje

Mám naprosto stejný problém. Několikrát nastavení do továrního nastavení zadání slov a pořád nefunkční. Už nevím co s tím.

Funguje už seed? dopadlo to nějak??

Nejvíc typická chyba je zadávání slov v pořadí jak je máte napsané, namísto v pořadí, v jakém si o ně říká Trezor. Při obnovení/kontrole se musíte dívat na obrazovku Trezoru, protože říká věci jako “zadejte 12. slovo, zadejte 17. slovo, zadejte slovo abandon” apod. Pokud instrukce nedodržíte, pak to nevyjde správně.

Pokud tohle nepomůže, tak znovu prosím @Boraka @Black @ironmeggie

Jestli vám Trezor

  1. vygeneruje seed
  2. ten seed se pokusíte zkontrolovat pomocí Check backup
  3. a výstupem je “Invalid seed”
  4. a je to reprodukovatelné, tj. děje se to vždy
  5. a tento seed nepoužíváte, ani nebudete používat, a nejsou na něm žádné peníze

Pak prosím veřejně napište ten seed sem do fóra, abychom ho mohli zkontrolovat. Nejlépe nahrajte video Trezoru zobrazující postupně jednotlivá slova, a pak i postup při obnovení.

Dobrý den,
mám stejný problém. Ani na 10. pokus mi kontrola neprošla v pořádku. Jsem rád, že jsem nezapnul aktualizaci zařízení bez toho, abych to zkontroloval. Dá se vygenerovat nový seed? V nastavení totiž tuto možnost nikde nevidím. Chápu, že jediné řešení bude koupit nový trezor a převést na něj měnu?
Díky

Vygenerovat nový seed ano, ale ten stávající se tím vymaže. (V nastavení Zařízení položka “Vymazat paměť”)
Máte-li v zařízení peníze, budou ztraceny. Pokud je to váš případ, musíte peníze napřed poslat někam jinam (do směnárny, do hot wallety, důvěryhodnému příteli…) a po vygenerování nového seedu si je poslat zpátky, na nové adresy které Trezor vygeneroval.


Napřed ale prosím zkontrolujte, že zadáváte slova ve správném pořadí, viz Nefunguje obnova seedu - #14 by matejcik