Intercambio de BTC a USDT no recibidos

Buenos días
En el día de ayer 28/08/2024, realice un intercambio de monedas de BTC a USDT con un proveedor autorizado por Trezor.
Sin embargo, al momento de la transacción, me mostró un mensaje indicando que se debe realizar un KYC para entregar los USDT.
Mi consulta es, A quien se le realizar el KYC al socio (proveedor) o a mi persona? Y si me aplica el KYC, de qué manera puedo realizar este procedimiento a fin de tener mis USDT?
En espera de sus respuesta y sugerencias

Hi @JLMEDINA,

You need to finish the verification (KYC) process with the partner you selected for the trade.

General information on how to use the “exchange” feature in Trezor Suite can be found at Exchange and trade crypto in the Trezor Suite app

How do I complete the verification process? Where can I get the option to complete it?

If the KYC verification has been requested by the partner, please contact their support and they will let you know how exactly you can finish the process.

If you are not able to finish the KYC process, please open a ticket with our official support via the chat bubble (Need help?) in the bottom right corner at Support | Trezor Knowledge Base.

We will ask you to provide tradeID so we can identify your trade and check the details.